کنکور ارشد مکانیک

شب یلدا و برنامه گروه آموزشی استاد سرلک برای ادامه مسیر داوطلبین

گروه آموزشی استاد سرلک  ضمن آرزوی سلامتی برای داوطلبین کنکور ارشد و دکتری مکانیک و عرض خسته نباشید به داوطلبین کنکور ارشد که در نیمه راه و داوطلبین دکتری که در فاصله کمتر از 3 ماهه با کنکور خود قرار دارند، تخفیف ویژه ای به همراه هدایای متنوعی برای دانشجویان محترم در نظر گرفته است. همچنین همزمان با این تخفیف ها  از طرح جدید آ-ت-ص رو نمایی میگردد و توضیحات تکمیلی در مورد  برنامه های ترم زمستان خدمت دانشجویان مطرح خواهد شد.

مهندسی مکانیک

طرح آ-ت-ص از زبان ایده پرداز طرح، استاد علی سرلک:

این طرح رو چندین سال بود جای خالیش رو در آموزش تحصیلات تکمیلی احساس میکردم، چرا که داوطلبین بعد از آنکه در کلاس های نکته و تست شرکت میکردند، هیچوقت نمیدونستند اون درس رو درست جمع بندی کردند یا نه و همیشه با شک و تردید هایی همراه بود، امسال خدارو شکر با همکاری اساتید محترم و تیم این پیشنهاد بنده مورد استقبال تمام همکاران واقع شد و بدون شک سهم بسیار مهمی در تثبیت  درصد صد را دارد چرا که تمام  فرآیند های آن مهندسی شده است، اما آ-ت-ص چگونه برگزار خواهد شد؟

کنکور ارشد مکانیک
آ-ت-ص آزمون های تثبیت صد آزمون هایی می باشند که بعد از کلاس های نکته و تست به صورت درس به درس برگزار میگردند تا دانشجویان محترم خود را در تک تک دروس بسنجند، لازم به ذکر است هر درس شامل 20 سوال و مدت 60 دقیقه مطابق برنامه برگزار میگردد. سوالات آزمون ها توسط اساتید گروه آموزشی استاد سرلک طراحی میگردد که لازم به ذکر است تمام سعی شده است که این آزمون ها مکمل کلاس های نکته و تست باشد و به کنکور نزدیک باشند.

پیشنهاد بنده جهت اثر بخشی این طرح این می باشد، که دانشجویان بعد شرکت در کلاس هر درس یک دور جزوه را خودشان به تنهایی حل کنند و در آزمون آ-ت-ص شرکت کنند تا اثر بخشی این آزمون ها چند برابر شود، این طرح برای اولین بار در رشته مهندسی مکانیک مقطع کنکور ارشد برگزار میگردد.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت در کنکور خرداد ماه را دارم
سرلک

تخفیف های یلدا چیست؟

دانشجویان محترم که ویدیو های کلاس های درس آمادگی کنکور ارشد یا دکتری را تهییه کنند علاوه بر اینکه شامل 20% تخفیف میشوند میتوانند کلاس های نکته و تست را رایگان شرکت کنند. دانشجویان که قصد شرکت در کلاس های نکته و تست را دارند نیز شامل 20% تخفیف میگردند و………..(ادامه تخفیف ها را در تصویر های زیر مشاهده کنید)

کنکور ارشد مکانیک

کنکور دکتری مکانیک

مهندسی مکانیک

کنکور ارشد مکانیک

کنکور ارشد مکانیک

دانشجویان محترم جهت تهییه ویدیو کلاس ها میتوانند از لینک زیر اقدام کنند:

دوره استاد درس
ترمودینامیک استاد سرلک
سیالات استاد سرلک
حرارت استاد سرلک
ریاضی 1 و2 استاد ساوالانپور
معادلات دیفرانسیل استاد احتشام فر
ریاضی مهندسی استاد ساوالانپور
استاتیک استاد طالب پور
مقاومت مصالح استاد طالب پور
طراحی اجزا استاد طالب پور
دینامیک استاد خالصی
دینامیک ماشین استاد خالصی
ارتعاشات استاد خالصی
کنترل استاد خالصی

لینک ثبت نام کلاس های نکته و تست:

 پاسخ به تعدادی از سوالات احتمالی شما:

1.آیا در ترم زمستان کلاس درس جدیدی برگزار میگردد؟
خیر، در ترم زمستان کلاس درس جدیدی برگزار نخواهد شد.

2.ویدیو های کلاس ها چه ویژگی های دارند؟
در هر درس ویدیو کلاس ها شامل فایل کلاس به صورت دانلودی به همراه پی دی اف های آموزشی خام و پر شده می باشد.

    

3.ویدیو کلاس ها را بگیریم کلاس هدیه نکته و تست آن درس را چطور شرکت کنیم؟
کلاس ها تماما برروی سامانه آموزشی استاد سرلک به آدرس ostadsarlak.ir برگزار میگردد، برای ورود به کلاسهای درس برای شما یک یوزر نیم و پسورد ارسال میگردد، شما چنانچه ویدیو کلاس درسی را بگیرید کلاس آن درس و آزمون آ-ت-ص آن درس برای شما رایگان میگردد.

 

داوطلبین و دانشجویان محترم در صورت هرگونه سوال در مورد کلاس ها میتوانند به آقای محمدی به آیدی @gasadmin در تلگرام و در مورد آزمون ها به خانم جوادی @gasadmin2 مراجه نمایند.

کاتالوگ  تخفیف های شب یلدا ویژه مهندسی مکانیک را میتوانید از زیر دانلود کنید.

دانلود

نظرات کاربران

    متاسفیم! برای ثبت دیدگاه باید وارد شوید!

    لینک کوتاه شده
    0