کنکور ارشد مکانیک

پاسخ تشریحی کنکور دکتری مکانیک تبدیل انرژی 1401

پاسخ تشریحی کنکور دکتری مکانیک سال 1401 به طور کامل در پیوست آمده است، این پاسخ تشریحی کنکور دکتری مکانیک سال 1400 در گرایش تبدیل انرژی توسط اساتید گروه آموزشی استاد سرلک تهییه گردیده است و نشر آن با ذکر منبع بلامانع می باشد. جهت دانلود پاسخ تشریحی کنکور دکتری مکانیک  گرایش تبدیل انرژی (دکتری تبدیل انرژی )سال های 1395 به بعد  میتوانید از اینجا اقدام نمایید. جهت مشاهده اطلاعات اساتید نگارنده پاسخ تشریحی کنکور  دکتری مکانیک تبدیل انرژی 1401 میتوانید از اینجا اقدام نمایید.

 

1. دانلود سوالات کنکور دکتری مکانیک تبدیل 1401

دانلود
2.پاسخ کلیدی سوالات کنکور دکتری مکانیک 1401
دانلود

دانلود
 
دانلود
 
 

جهت مشاهده  حل تصویری کنکوری دکنری و سایر ویدیو های آموزشی اساتید کانال ما را از اینجا را دنبال کنید.

نظرات کاربران

    متاسفیم! برای ثبت دیدگاه باید وارد شوید!

    طرح بتا کنکور ارشد مکانیک
    مهندسی مکانیک
    استاد سرلک

    طرح جامع بتا(طرح ویژه کنکور کارشناسی ارشد مکانیک ۱۴۰۴)

    مقدمه:
    برای قبولی در کنکور ارشد  خواندن تمام دروس به اکثر داوطلبان پیشنهاد نمیشود چرا که در کنکور ارشد برای هر گرایش یک سری دروس دارای ضرایب بالا می باشد و بقیه دروس از اهمیت کمتری برخوردار است.
    همچنین بحث های اقتصادی و توجه به وضعیت دانشجویان همیشه از دغدغه های این گروه آموزشی بوده است بنابراین سعی شده است حداقل دروس برای قبولی در کنکور ارشد به طوری که کسب رتبه 1 و 2 رقمی هم ممکن باشد در پک های جمع آوری شده است.
    وجود مشاور در هر طرح آموزشی مکمل آموزش های اساتید است و نقش کلیدی داشته به همین منظور در طرح بتا یک مشاور به مدت یکسال در تمام مسیر همراه شماست.

    ادامه مطلب »
    لینک کوتاه شده
    0